سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام تبریک امام جمعه محترم به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 117 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1400.02.14
 
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید استاد مرتضی مطهری فرا رسیدن روز معلم را به تمام اساتید و معلمان شهرستان تبریک و تهنیت گفت.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


متن این پیام بدین شرح است:
«دین پیامبر رحمت و محبت و اخلاق؛ خاتم رسولان محمد مصطفی(ص) بر اساس تعلیم و تربیت استوار شده و این موضوع به قدری حائز اهمیت است که پروردگار عالم می‌فرمایند «اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ، خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ، اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ، الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ، عَلَّمَ الْإِنسَانَ مَا لَمْ یَعْلَمْ»یعنی رحمت و کرامت خداوند در آموختن با قلم و آموختن به انسان تجلی می‌یابد.

۱۲ اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) این معلم مجاهد نستوه و مخلص در عرصه تعلیم و تربیت، همه ساله فرصت مغتنمی است برای ما تا گوشه‌ای از زحمات و مجاهدت‌های معلمانی که همه وجود و هستی خود را وقف تربیت و تعلیم نسل آینده ساز می‌کنند، قدردانی کنيم که به حق تجلیل از تمام انسانیت و خوبی‌ها است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره)، هفته معلم و همچنین هفته بسیج فرهنگیان را به همه زحمتکشان سنگر تعلیم و تربیت به ویژه معلمان و دبیران گرامی شهرستان تبریک گفته و آرزوی توفیقات روزافزون ايشان را در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) آرزومندم.



علی ابراهیمی
امام جمعه زرند


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.