سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دعوت امام جمعه زرند از مردم جهت شرکت در انتخابات ۲۸ خردادماه1400

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 120 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1400.03.27
 
دعوت امام جمعه زرند از مردم جهت شرکت در انتخابات ۲۸ خردادماه1400



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



بسم الله الرحمن الرحیم

لَهُ مُعَقِّباتٌ مِن بَينِ يَدَيهِ وَمِن خَلفِهِ يَحفَظونَهُ مِن أَمرِ اللَّهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم ۗ وَإِذا أَرادَ اللَّهُ بِقَومٍ سوءًا فَلا مَرَدَّ لَهُ ۚ وَما لَهُم مِن دونِهِ مِن والٍ. (سوره مبارکه الرعد آیه ۱۱)

برای انسان، مأمورانی است که پی در پی، از پیش رو، و از پشت سرش او را از فرمان خدا [= حوادث غیر حتمی‌] حفظ می‌کنند؛ (امّا) خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند! و هنگامی که خدا اراده سوئی به قومی (بخاطر اعمالشان) کند، هیچ چیز مانع آن نخواهد شد؛ و جز خدا، سرپرستی نخواهند داشت!

حجت‌الاسلام ابراهیمی نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند، بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکیدو با مهم توصیف کردن شرکت در انتخابات اظهار داشت: حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی برای کشور باعث امنیت وآبرو جمهوری اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی به تلاش‌های دشمنان برای القا وجود فاصله بین مردم و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان قصد ایجاد فاصله بین جوانان ایرانی و نظام را دارند، اما همواره با شکست مواجه می‌شوند، که نمونه این شکست‌ها را در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده کردیم.

وی افزود: امروز نیز علی رغم تمام دشمنی‌ها و شیطنت‌های دشمنان مردم در انتخابات حضور حداکثری خواهند داشت و دشمن را مأیوس می‌کنند، لذابنده از تمام عزیزان، همراهان، مردم ولایت مدارهمیشه در صحنه به ویژه جوانان و آینده سازان می‌خواهم، با حضور پای صندوق‌های رأی در ساخت آینده‌ای بهتر برای کشور سهیم بوده و دشمنان را ناامید کنند.

امام جمعه زرند ادامه داد: دشمنان در برجام بد عهدی خود را نشان دادند، تحریم و فشار اقتصادی وضع کردند، تا مردم را از نظام و انقلاب مأیوس و ناامید کنند، اما قطعاً شکست خواهند خورد و روز جمعه شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود، دشمن در پی ضربه زدن به نظام اسلامی است و باید با هوشیاری کامل، نقشه‌های بدخواهان انقلاب را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی تاکید کرد: اکنون که چشم دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی به انتخابات 28 خرداد ماه دوخته شده است، ضمن دعوت از آحاد ملت شریف،مردم مومن و انقلابی شهرستان زرند به شرکت و حضور گسترده در پای صندوق‌های رای تقاضا دارم ؛ تا با مشورت با افراد موجه و مورد اعتماد و با شاخصه های مقام معظم رهبری( حفظه الله) و تحقیق و بررسی، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و بصیرت خود را به نمایش بگذارند وبا بینش انقلابی مثال زدنی گزینه اصلح را انتخاب نموده تا ان‌شاءالله شاهد تشکیل دولت جوان و انقلابی برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی و سیاسی کشور باشیم.


علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند 26خردادماه1400


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.