سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در جشن میلاد امام رضا(ع) در محل امامزاده حمزه

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 85 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1400.04.13
 
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در جشن میلاد امام رضا(ع) در محل امامزاده حمزه مورخه1400/04/01




http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


الحمدلله، الصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله آل الله.

قال الله الحکیم فی کتابه : « الیَومَ یَئِسَ الَّذینَ کَفَروا مِن دینِکُم فَلا تَخشَوهُم وَ اخشَونِ » (1)

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)

خدمت همه شما بزرگواران خوشامد عرض میکنم ، هفته قوه قضائیه را به همه شما عزیزان مسئول در دادگستری شهرستان وخانواده های مکرم شما تبریک عرض می کنم .خیرمقدم عرض می کنم خدمت فرماندار محترم و مسئولین عالی رتبه شهرستان و همه شما برادران وخواهران و مهمان بسیار عزیزمان جناب آقای قویدل ،خوش امدید. از ریاست محترم دادگستری ، دادستان محترم و قضات محترم و حجت الاسلام ایزدی از دفترامام جمعه تشکر می کنم.

خاطره ای از مادر شهید بهشتی:

خدا رحمت کند شهید مظلوم شهید بهشتی را، خاطره ای را از زبان مادر شهید بهشتی خدمتتان عرض می کنم که بعد از شهادت شهید بهشتی آن رانقل کردند. مادر شهید بهشتی در مصاحبه ای گفتند : وقتی فرزندم را باردار بودم،جد ما به من گفت فرزندی را باردار هستی که آینده بسیار درخشانی دارد. بنابراین شما هرجایی نروید وهر غذایی را نخورید و سعی کنید همیشه دائم الوضو باشید و در دوران بارداری بیشتر قرآن تلاوت کنید. مادر گفت :من هم این توصیه را گوش کردم و هنگامی که محمد حسین به دنیا آمد، همیشه با وضو به او شیر می دادم ، و هنگام شیر دادن هم قرآن می خواندم، اگر قران نمی خواندم ،محمدحسین شیر نمی خورد . بله شهید بهشتی از چنین مادری و باچنین تربیتی پرورش یافت، این خاطره از زبان مادر شهید بهشتی در مورد این مرد بزرگ و این شخصیت نورانی ، عالم و دانشمند بود کسی که با سرانگشت تدبیرش، مشکلات کشور را حل میکردند .خدا همه شهدای در رکاب این بزرگوار را رحمت کند.

بوی بهشت را استشمام می کنم:

از یکی از مجروحین حادثه هفتم تیر مصاحبه کردند که گفت : درآن لحظه آخر شهید بهشتی گفته بود: دوستان بوی عطر می آید، آیا شما هم استشمام می کنید؟ (بمب را دقیقا زیر پای شهید بهشتی کارگذاشته بودند) ،حاضرین گفتند خیر شما خودتان عطر زده اید، شهید بهشتی گفت : نه بوی بهشت می آید که در همان لحظه بمب منفجر شد واین شخصیت والابه همراه شخصیت هایی از بزرگان درحزب جمهوری ، به شهادت رسیدند. به مناسبت شهادت شهید بهشتی این هفته را هفته دستگاه قضا نامیدند که خدمت شما تبریک و تسلیت عرض میکنم .

تشکر از حضور حماسی مردم درانتخابات:

به لطف الهی مردم شهرستان زرندو مردم ایران اسلامی درانتخابات حماسه بزرگی را خلق کردند که جای تبریک دارد ، همه دست به دست هم دادند تا این انتخابات باشکوه برگزار شد و باز هم حماسه آفریدند و انتخاباتی دشمن شکن و دوست شاد کن را خلق کردند. اول باید از مقام معظم رهبری تشکر کنیم که همه ما ومردم را حمایت کردند ، از امام زمان(عج) باید تشکر کنیم که دلها را هدایت کرد ، ان شاءالله دولت جوان حزب الهی شکل بگیرد و مشکلات مملکت ما برطرف شود، این ایام خجسته مخصوصا میلاد پر از خیر و برکت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا برهمه شمامبارک باشد از همین جا خدمت حضرتش سلام می دهیم :
السلام علیک یا ثامن الحجج ، السلام علیک یا علی بن موسی الرّضا (ع)

«السّلام عليكم و رحمة الله و بركاته»



پی نوشت:


1- سوره مبارکه المائدة ، آیه 3


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.