سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام تبریک مسئول ستاد نماز جمعه زرند به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه وهفته نماز جمعه

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 138 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1400.05.03
 
http://yascms.ir/emam/gozaresh/ezadi1400.jpg



حجت الاسلام شیخ رضا ایزدی مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان زرند در پیامی سالروز تشکیل ستاد نماز جمعه را تبریک گفت . متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله(ص): « التهجیر الی جمعه حج فقرا امتی»

هجرت به سوی نماز جمعه، حج فقرا و امت من است.

نماز جمعه، مهمترین مصداق همدلی در کشور و پشتوانه و تکیه گاهی مستحکم برای نظام و انقلاب و ولایت به شمار می رود و به عنوان نمادی از عزت، اقتدار و وحدت میان آحاد جامعه اسلامی و مسئولان محسوب می شود.

نماز جمعه علاوه بر جنبه عبادی خود از حیث و جنبه های مختلف دیگر نیز از جمله وجوه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نیز از جایگاه والایی برخوردار است.

نماز جمعه محل رویش جوانان مؤمن انقلابی و تحصیل کرده برای آینده نظام اسلامی است، نماز جمعه حلقه وصل مردم و مسئولین برای ارائه مشکلات و خدمات جمهوری اسلامی است، نماز جمعه مایه وحدت مسلمانان و مایه وحدت مردم و مسئولین است.

نمازجمعه نماز وحدت است، محل حضور اجتماع عظیم مردمی است، نماز جمعه سنگر دفاع از نظام اسلامی است، نمازجمعه مایه امید برای مردم و مسئولین است، نمازجمعه مایه یأس وناامیدی دشمنان نظام اسلامی است، نماز جمعه سنگری برای تحکیم برنامه‌های نظام و تحکیم دل‌های مردم با نظام و نظام با مردم است، نماز جمعه دانشگاه تربیت انسان‌های مؤمن و متدین است.

امروز به برکت انقلاب اسلامی و با هشیاری امام بزرگوارمان، نماز جمعه به یک سنت پایدار در کشور تبدیل شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی، این روز بزرگ را خدمت جناب حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، امام جمعه محترم شهرستان؛ اعضای ستاد نماز جمعه برادران وخواهران و آحاد مردم مومن و انقلابی شهرستان زرند تبریک عرض می نمایم.

برخود تکلیف میدانم وتاکید میکنم واز همه احاد مردم دعوت به این فریضه الهی ومقدس دانستن این جایگاه و سنگر نماز جمعه، که بهترین محل دعوت مردم به بسیج برای جهاد، دفاع از کیان انقلاب، حلّ مشکلات اجتماعی و یاری رسانی به دیگران است واین قدرت عظیم مردمی که در نماز جمعه متجّلی می‌شود، همواره مورد توجه دوست و دشمن انقلاب بوده است.

در پایان از ستاد اقامه نمازجمعه و دست اندرکاران گسترش و ترویج فرهنگ اخلاق مداری، وحدت و همراهی در امور اجرایی و عمومی این نهاد مقدس که تلاش‌های بیشماری را انجام داده اند، تشکر نموده، از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت می‌نمایم.

والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته


شیخ رضا ایزدی مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان زرند

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.