سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

‌قاچاقچيان كالا در برابر هدفمندسازي يارانه‌ها شيطنت مي‌كنند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 640 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1389.07.20
 
http://nazirekerman.ir/images/stories/akhbar/82.jpg

خبرگزاري فارس: امام جمعه بافت گفت: برخي شيطنت‌هايي كه براي مقابله با اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها مي‌شود از سوي سودجويان و قاچاقچيان كالا است. به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، حجت‌الاسلام علي ابراهيمي ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته بافت اظهار داشت: گوشه‌نشيني و بريدن از دنيا در اسلام مذموم و ناپسند است.
ابراهيمي گفت: پيامبر اكرم (ص) با برخي از اصحاب كه در اثر آموزه‌هاي اسلام با درك غيرصحيح از زنان دوري و گوشه‌نشيني اختيار كردند، به شدت برخورد و

آن‌ها را نهي كردند.
وي خاطرنشان كرد: اسلام در همه امور تعادل را آموزش مي‌دهد و از افراط و تفريط منع مي‌كند و عمل ما مسلمانان بايد چنين باشد.
ابراهيمي آراستگي مردم را در خانه سنت رسول خدا عنوان كرد و افزود: اين امر موجب عفت زن و آراستگي زن موجب عفت مرد مي‌شود.
وي تصريح كرد: در آموزه‌هاي دين اسلام با اميال غريزي مخالفت و مبارزه نشده، بلكه اين اميال را متعادل كرده است.
امام جمعه بافت در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها عنوان داشت: اين طرح به معني حذف يارانه‌ها نيست، بلكه حركتي بزرگ در اقتصاد كشور است كه به سوي عدالت و برخوداري طبقات محروم از منابع دولتي پيش مي‌رود.
ابراهيمي شيطنت‌هايي را كه براي اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها مي‌شود، از سوي سودجويان و قاچاقچيان كالا عنوان كرد و گفت: سالانه تنها شش نفر از افراد قاچاقچي 108 تن طلاي قاچاق وارد كشور مي‌كردند و زماني كه هدفمند شدن يارانه‌ها مطرح شد، ايادي خود را وادار به اعتصاب در بازار كردند و دولت هرگز در برابر اين زياده‌خواهان كوتاه نمي‌آيد.
وي بيان داشت: اين افراد سالانه بيش از 3 هزار و 672 ميليارد تومان طلاي قاچاق وارد، اما هر ماه 12 هزار تومان ماليات پرداخت مي‌كردند.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.