سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حضور امام جمعه محترم چترود در جلسه شورای اداری بخش چترود

ارسال شده توسط: مدیریت سایتبازدید شده: 95 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1401.02.18
 
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم چترود در جلسه شورای اداری بخش چترود مورخه1401/02/07


http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



الحمدلله، الصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله آل الله .

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)، السلام علیک یا بقیة الله، یا اباصالح ، ادرکنا واغثنا.

خدمت همه شما بزرگواران خوش آمد عرض می کنم ، مسئولیت جدید را به ریاست محترم آموزش و پرورش تبریک عرض می کنم و موفقیت شان را از خدای تبارک و تعالی خواستارم . چون اولین جلسه از زحمات آقای جعفری صمیمانه تشکر می کنم ، موفقیت ایشان را هم از خدای تبارک و تعالی خواستارم .مصوباتی که امروز نیاز است انشاالله به خواست خدای تبارک و تعالی با مدیریت حضرتعالی و دوستان آنچه خیر و صلاح است انجام می‌شود .

برنامه ریزی روز قدس:

اما دو مطلب است و آن برنامه ریزی برای روز قدس است که پیش زمینه های آن با بخشدار محترم و مسئول ستاد نماز جمعه جناب آقای افضلی برگزار شده است و تصمیم شد تا بعد از پایان نماز جمعه این هفته تجمعی در مهدیه داشته باشیم و شعارهایی که باید داده شود و قطعنامه خوانده شود و پرچم آمریکا و اسرائیل سوزانده شود، انشالله حضرتعالی و دوستان و دانش‌آموزان هم در این مراسم شرکت کنند. قبل از نماز هم یکی از دوستان طلبه چند دقیقه‌ای را صحبت کنند ،ایشان از دوستان اعزامی از قم هستند که در هوتک منبر میروند. تلاش داریم تا راهپیمایی روز قدس با شکوه برگزار شود، با توجه به اینکه در فضای مجازی در کانال هایی که بچه‌های مسجد حضور دارند گفته میشود که ما دیگر مرگ بر اسرائیل نمی‌گوییم و یا نباید مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بگوییم ، ما خواهان مذاکره هستیم ؛ دوستان، این سخنان در واقع این نفاق است، تقریباً چند هزار نفر از منافقین جمع شدند و این کلیپ ها را می سازند و در داخل کشور پخش می شود و مرتب در گروه‌های مختلف گذاشته میشود .

دشمن رو به افول است:

وقتی ما نگاه میکنیم میبینیم دشمن ما نسبت به سی سال قبل رو به ضعف است ،سعودی‌ها در یمن زمین گیر شده اند ،کسانی که میخواستند یک هفته پیروز بشوند و یمن را شکست بدهند ، این مردم بیچاره ای که هیچ ندارند ،امروز آمریکا و اسرائیل و سعودی را مستأصل کردند . مردم یمن هیچ نداشتند هر چه هم که دارند از برکت نظام جمهوری اسلامی است که به سختی با آنها رسیده است ولی پهباد و موشکهای آنها امروز سعودی ها را فلج کرده‌اند ،آرامکو را مورد هدف قرار دادند . زدن آرامکو آسان نیست،آنجا تاسیسات آمریکایی است و زدن آن آسان نیست ، موشکهای ضد موشک اطراف این پایگاه مستقر کردند تا هیچ آسیبی به آن نرسد ولی چندین روز در آتش می سوخت و یمن جاهای دیگر عربستا را هم مورد هدف قرار داد، این نشان دهنده قدرت مقاومت است و دشمن هم رو به ضعف است وقتی مردم یمن و باریکه غزه اینقدر در مقابل صهیونیست ها مقاوم هستند نظام جمهوری اسلامی که مادر است ،قطعا قدرتی بیشتر دارد. به قول وزیر امورخارجه آمریکا که به سعودی‌ها می‌گفت اگر اتفاقی بیفتد و باایران وارد جنگ شوید، شما حتی فرصت نمی کنید به ما زنگ بزنید تا به کمک شما بیاییم، این نشان اقتدار نظامی ماست، زمانی جمهوری اسلامی از این اقتدار برخوردار نبود ؛

ضربه دشمن در فضای مجازی :

البته قبول داریم، ما ضعف ها و مشکلات اقتصادی داریم، دشمن هم اینها را علم می کند خصوصاً جوانان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ آسیب پذیر هستند، این حرف ها روی آنها اثر می‌گذارد. جا دارد که در مدارس تبیین شود صحبت کنند و شبهات فضای مجازی را بر طرف کنند و پاسخ بدهند .این بچه ها تربیت شده نظام جمهوری اسلامی هستند تا شبهاتی که دشمن در فضای مجازی مطرح میکند و روی تفکر آنها تاثیر می گذارد ،خنثی شود. انشاالله این مراسم باشکوه برگزار شود بحث نماز عید فطر هم اگر انسجامی صورت بگیرد قرار است در خدمت حاج آقای ربانی باشیم در فاطمیه و نماز را با شکوه برگزار کنیم.

بحث زکات فطره :

امروز هم جلسه با کمیته امداد و بحث زکات فطره داشتیم تصمیماتی هم از طرف کمیته امداد حضرت امام راجع به جمع آوری زکات فطره گرفته شد از دفتر حضرت آیت الله سیستانی اعلام شده است مبلغ زکات فطره دفتر ۴۵ هزار تومان را اعلام کرده است کسانی که برنج خارجی استفاده میکنند ۱۶۰ هزار تومان و کسانی که برنج ایرانی مصرف می کنند ۲۲۵ هزار تومان اعلام کردند. البته زکات خیراتی برای سلامتی انسان است زکات فطره، هرکسی به شکرانه سلامتی از خود و فرزندان و کسانی که نان خور است او محسوب می شوند پرداخت می کند، هرچه بیشتر پرداخت کند اشکال ندارد برای سلامتی باید بیشتر مایه گذاشت، اگر شما برنج ایرانی و برنج خارجی را با هم استفاده می کنید، میان آن را بگیرید نفری ۶۷ تومان می تواند در نظر بگیرید تا زکات فطره شما ادا شود .
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.